Gyvenimas su kūnu

Girdžiu alsavimą už durų, aš vis dar negaliu pabėgti, kaskart tunelis ima siaurėti ir užklumpi mane prie sienos, mano kūnas pavargo, nebenori kovoti, pasiimk ir turėk. Nebeaukosiu tavo Dievui jo po atskirą dalį, imk visą, padėk ant altoriaus, apliek karštu vašku ir sušelpk savo gyvenimu išmargintas rankas, pečius, nugarą. Bejėgis ir atsidavęs, tavo malonumui, mano apsėdimui. Jaučiu gyvą priklausomybę: pirštų galiukais, delnu, ranka. Paimk jį ant rankų ir neškis tuo tuneliu, kuris tik dabar mudviems atsiveria. Ranka perbrauki per plaukus, pasisodinęs ant virtuvinio stalo, mes toli už jūrų, niekas nemato, raudonas namas dega saulėje, o tu kažką kepi virtuvėje. Nagi, žiūrėk į mane kiek patinka, žiūrėk į kūną, geriantį kakavą, stebėk, kaip apsižergus dubenį pjaustau sultingus pomidorus, žiūrėk į kūną ir į akis kiek tik nori, niekas to negali is tavęs atimti. Matai nebe tą kūną, kuris kitados nesugebėjo įpirkti tavo laiko. Šypsaisi, jauti, kad einu link, grubiai palenkiu tavo galvą į šoną ir niūniuoju į ausį 'You left ur lonely car, with broken wheels ohh sweet Mary Jane u look so good in red, but I look even better', patinka? Sukūriau kai palikai savo meilutę vieną. Gali kartu su mano kūnu pasikrapštyti prie jos, galėsi jį naudot veržlėms prisukti, tada niekada nebepamesi rato. O jei meilutė tau nebepatinka, aš tau leisiu vairuoti mano kūną, be stabdžių. Jei norėsi kažko prabangesnio, galėsi pavadinti jį Beatrices-Benz, tik dėl tavęs aš toliau kvepėsiu Bright Crystal. Gali parduoti mano organus ir tau niekada nebereikės dirbti, negailėk. Parduok ir tau niekada nieko nebetrūks, galėsi gyventi kaip karalius ir mėgautis tuo, kas dar liko iš tavo karalienės. Bet kolkas, gali pasiguldyti mane šalia, padėti galvą ant pilvo ir žiūrėti į dangų, matydamas debesų būtybes spėlioti ar ir aš matau tą patį. Kurk, tapyk, raižyk odą, o kai tau tavosios nebeužteks, naudokis mano, perkelk savo mintis dabar jau ant mūsų odos. Galėsi tatuiruoti visą, kurti ir spalvoti tokiom spalvom, kokių dar nesam matę, atsilenkęs - išdidžiai grožėtis savo kūriniu - manim, aš tau leisiu, nes tu taip pat esi mano drobė. Kas sakė, jog negimusio veršiuko oda prabanga, neišbandė tavęs. Gimęs, tu dar tobulesnis.

0 comments: